Умови використання
Договір про надання послуг доступу та використання
сайту https://getgrant.ua/ у мережі Інтернет
Документ, положення якого викладені нижче по тексту, є публічною офертою та публічним договором. Згідно із положеннями ст. 633, 641 Цивільного кодексу України умови публічної оферти та публічного договору є однаковими для всіх клієнтів. У відповідності до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, реєстрація на веб-сайті https://getgrant.ua/, використання його змісту і послуг, є акцептом даної оферти, що прирівнюється до укладення договору на умовах викладених нижче по тексту, а також положення Угоди про конфіденційність, яка регулює особливості обробки представником GetGrant сервісу (далі Сервіс) персональних даних клієнтів.
Ознайомитися із положеннями Угоди про конфіденційність компанії можна за посиланням. Угода про конфіденційність є невід’ємною частиною цих Умов.
Сервіс може пропонувати підписки, які автоматично поновлюються. Прочитайте уважно ці Умови використання, перш ніж розпочати використання Сервісу або купувати автоматичне поновлення підписки чи інші послуги представлені на веб-сайті. Аби уникнути стягнення плати ти повинен (-на) скасувати підписку або пробну версію у налаштуваннях облікового запису принаймні за 24 години до завершення пробного або поточного періоду підписки.
Дана публічна оферта адресована усім фізичним та юридичним особам, що бажають скористатися послугою і мають технічну можливість одержання послуги.
Приватне підприємство «ГЕТГРАНТ» – код ЄДРПОУ 44147283, (далі – Виконавець) з однієї сторони, керуючись чинним законодавством України пропонує (публічна оферта) фізичній особі та/або юридичній особі (далі – Замовнику), в подальшому разом – Сторони, а кожен окремо – Сторона, укласти публічний договір про надання послуг (далі – Договір) на наступних умовах:
1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
1.1. Публічна оферта (договір) – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній та/або юридичній особі, у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, укласти з ним публічний договір про надання послуг, перелік яких розміщений на веб-сайті Сервісу.
1.2. Акцепт – повна й безумовна згода Замовника на укладення даного Договору на умовах, визначених даним Договором.
1.3. Виконавець – Приватне підприємство «ГЕТГРАНТ» – код ЄДРПОУ 44147283.
1.4. Сайт – Інтернет-сайт, доступний за адресою (що має доменне ім’я) https://getgrant.ua, за допомогою якого надається доступ до сервісів та послуг Сервісу.
1.5. Інформаційні матеріали – будь-які текстові, графічні, аудіо-, відео- й змішані матеріали інформаційного характеру.
1.6. Замовник – фізична та/або юридична особа, Замовник сервісу, яка погодилася з Умовами та Угодою про конфіденційність Виконавця, та зареєструвалась у встановлений на сайті GetGrant спосіб, якій Виконавець надає послуги у відповідності до умов даного Договору.
1.7. Послуга – це надання Виконавцем Замовнику доступу до послуг веб-сайту GetGrant на платній або безкоштовній основі, після проходження Замовником реєстрації в порядку, встановленому даним Договором.
1.8. Платні послуги (професійний тариф) – надання за певну плату, у грошовому виразі, Виконавцем Замовнику послуги в об’ємі, передбаченому даним Договором, який Замовник обирає самостійно.
1.9. Безкоштовні послуги (відкритий тариф) – надання Виконавцем Замовнику послуги обмеженого доступу, тобто до обмеженої інформації за пошуком, яка міститься на веб-сайті GetGrant. Обсяг обмеженого доступу визначається Виконавцем на власний розсуд та може змінюватись без погодження із Замовником.
1.10. Тестовий період – це період, який, за бажанням Виконавця, може надаватися Замовнику, після реєстрації Замовника на сервісі Виконавця, протягом якого Замовник отримує на безкоштовній основі доступ до послуг Сервісу. Обсяг інформації за пошуком під час тестового періоду, визначається Виконавцем на власний розсуд та може змінюватись без погодження із Замовником.
1.11. Вартість послуг (тариф) – платіж, розмір якого встановлюється Виконавцем за надання певного обсягу послуг для Замовника за доступ до послуг веб-сайту GetGrant.
1.12. Обсяг послуг – це можливості, функціонал, контент, які є доступними для Замовника на умовах певного Тарифного плану та визначають обсяг прав Замовника на використання Сервісу.
1.13. Тарифний план – це умови, які визначають обсяг послуг, доступних Замовнику протягом певного терміну (1 місяць, 3 місяці, 6 місяців, 12 місяців), а також розмір оплати, яку повинен здійснити Замовник для отримання доступу до таких Ресурсів.
1.14. Особистий рахунок – функція Сайту, що дозволяє стежити за надходженнями й витратами коштів, сплачених Замовником за надання Послуг.
1.15. Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована на сайті GetGrant.
1.16. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, стосовно якої відповідно до чинного законодавства здійснюється обробка її персональних даних.
1.17. Дані авторизації – дані, необхідні для ідентифікації користувача й використання Сервісів, що складаються із Логіну – унікального ідентифікатора, у вигляді адреси електронної пошти, і Пароля – набору символів, що захищають доступ до облікового запису (аккаунту) Замовника від стороннього доступу третіх осіб.
1.18. Згода суб’єкта персональних даних – будь-яке добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки. Реєстрація на веб-сайті GetGrant передбачає надання згоди суб’єктом персональних даних на їх обробку.
1.19. Обліковий запис (аккаунт) – сукупність Даних авторизації й Інформаційних матеріалів Замовника, що зберігаються та обробляються в програмно-апаратних комплексах.
1.20. Панель пошуку – адміністративна панель сервісу, яка стає доступна Замовнику за умови його реєстрації на сервісі, де зберігається вся інформація про надані послуги, оплачені рахунки та доступ до інших послуг сервісу.
1.21. Підписка – опція на веб-сайті Сервісу, яка дозволяє користувачам отримувати вибрані послуги Сервісу на платній основі.
1.22. Період підписки – час, протягом якого користувачу Сервісу надаються передбачені Послуги Сервісу, за умови дотримання користувачем цих Умов.
2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1. На підставі та умовах визначених даним Договором Виконавець надає Замовнику, а Замовник приймає послуги з доступу до можливостей веб-сайту GetGrant лише після здійснення Замовником реєстрації на веб-сайті GetGrant та створення облікового запису (аккаунту).
2.2. Послуга надається на платній або безкоштовній основі за вибором Замовника шляхом надання доступу до послуг Сервісу.
2.3. Послуги починають надаватися Замовникові протягом доби, з моменту реєстрації Облікового запису (аккаунту) на Сайті та отримання Даних авторизації.
2.4. Виконавець зобов’язується надати Замовникові Послуги у вигляді доступу до Сайту та його Сервісам (далі «Послуги»), згідно обраного Замовником Тарифного плану та вибраної підписки.
2.5. Всі зміни й доповнення до даного Договору опубліковуються на веб-сайті Виконавця.
2.6. Всі умови даного Договору є обов’язковими як для Замовника, так і для Виконавця. Перед початком користування Послугою Замовник зобов’язаний ознайомитися з умовами даного Договору. Якщо Замовник не згодний з умовами даного Договору, він не вправі користуватися послугами.
2.7. У разі незгоди Замовника зі змінами, внесеними Виконавцем у даний Договір або з новими тарифами на Послугу, Замовник повинен припинити користування послугами сайту.
2.8. Замовник – суб’єкт персональних даних, який пройшовши реєстрацію на сервісі, надає згоду на обробку його персональних даних в базі персональних даних Виконавця, а також погоджується отримувати регулярні електронні листи та інші повідомлення від представників Сервісу.
2.9. Надання й одержання Послуг здійснюється Сторонами за допомогою мережі Інтернет.
2.10. У перелік Послуг не входить надання можливості використання Послуг в офісі Виконавця, настроювання й/або діагностика обладнання (персонального комп’ютера, модему і т.д.) і програмного забезпечення Замовника, як в офісі Виконавця, так і з виїздом до Замовника, а також навчання навичкам роботи в мережі Інтернет.
2.11. Послуги надаються «як є» та за підходом, який описаний в цьому договорі. Це означає, що вам не надається жодна гарантія щодо використання Сервісу, його функціональності, правильності та сподівань щодо досягнення своїх цілей, якщо в цих Умовах використання чітко не вказано інше.
Розуміючи це, ми не заявляємо та не гарантуємо, що Сервіс або інформація, яка міститься в ньому, відповідають усім чинним законам або що результати Сервісу не порушують будь-які права третіх осіб, включаючи права інтелектуальної власності. Узгодження правових норм та достовірності наданої інформації не входить до загального опису Послуги.
2.12. Ви використовуєте Сервіс, у тому числі в статусі користувача Сервісу, на свій власний розсуд і ризик, беручи на себе всю відповідальність щодо використання Вами Сервісу.
2.13. Ми не даємо жодних гарантій, що (i) Послуга відповідає твоїм вимогам, (ii) Послуга буде безперебійною, своєчасною, безпечною або без помилок, (iii) результати, які можуть бути отримані під час та після використання Послуг, будуть точними або надійними, або (iv) якість будь-яких отриманих продуктів, послуг, інформації або інших матеріалів, придбаних або отриманих тобою через Сервіс, виправдає твої очікування або принесе будь-яку вигоду.
3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Замовник самостійно реєструється в сервісі на сайті GetGrant в розділі «Реєстрація» та автоматично отримує «відкритий доступ» до Панелі пошуку.
3.2. Для того аби скористатися послугами сервісу, Замовник повинен оформити (придбати) місячну або річну Підписку. Купівля підписки є можливою після реєстрації Замовника на сервісі у порядку, передбаченому цими Умовами.
3.3. У випадку, якщо оплата за підписку не була здійснена або продовжена після завершення проплаченого періоду, доступ до використання Панелі пошуку буде обмежено.
3.4. Замовник має право оплатити доступ до послуг сервісу авансовим платежем наперед, отримавши при цьому знижку у розмірі, вказаному на сайті GetGrant, якщо така знижка передбачена.
3.5. При умові реєстрації чи оформлення (купівлі) додаткових послуг на Сервісі, кошти будуть автоматично зніматися із карткового рахунку Заявника протягом 1 доби.
3.6. Виконавець може на свій розсуд встановити додаткову функціональність, яка може надати Замовнику доступ до додаткових ресурсів сервісу. Ресурси, отримані Замовником на умовах додаткової пропозиції, не залежать від Тарифного плану Замовника та не впливають на обсяг послуг, доступних у рамках відповідного Тарифного плану. Умови додаткових пропозицій розміщуються у Сервісі і становлять невід’ємну частину цих Умов.
3.7. Виконавець залишає за собою право на свій розсуд і у будь-який час змінювати умови Тарифних планів. При цьому, Замовник у будь-який час може замінити свій Тарифний план на інший з тих, що пропонуються Виконавцем на відповідний момент. Зміни Тарифних планів не поширюються на періоди, які були оплачені Замовником, а набувають чинності після спливу оплаченого періоду користування сервісу.
3.8. Умови Тарифних планів та умови Обсягу послуг становлять невід’ємну частину цих Умов та є обов’язковими для усіх Замовників. Крім того, у Сервісі можуть бути розміщені додаткові положення, що стосуються доступу до Сервісу. Такі положення також є невід’ємною частиною цих Умов.
4. УМОВИ РЕЄСТРАЦІЇ ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ
4.1. Для використання функціоналу Сайту GetGrant, Замовнику необхідно створити Обліковий запис (аккаунт). Для реєстрації Облікового запису (аккаунту) Замовнику необхідно: (а) надати певну інформацію про себе, як запропоновано в реєстраційній формі; або (б) авторизуватись через Google, надавши додатково ту інформацію, яка автоматично не була заповнена під час реєстрації.
4.2. Реєструючись на Сервісі, ви підтверджуєте, що ви є дієздатною фізичною особою, яка діє від власного імені або на законних підставах від імені юридичної особи. Ви також підтверджуєте, що вся інформація, надана в ході реєстрації, є достовірною, точною і актуальною.
4.3. Послуга не призначена для використання особами віком до 16 років. Реєструючи Обліковий запис ви декларуєте та гарантуєте, що відповідаєте вищезазначеній класифікації. Усі користувачі, які є неповнолітніми в юрисдикції, в якій вони проживають (як правило, віком до 18 років), повинні мати дозвіл і перебувати під безпосереднім наглядом своїх батьків або опікунів, щоб використовувати Сервіс. Якщо ти неповнолітній, твої батьки або опікуни повинні ознайомитися з цими Умовами та погодитися з ними, перш ніж використовувати Послуги Сервісу.
4.4. Порядок зберігання та обробки персональних даних фізичних осіб Замовником встановлено в Угоді про конфіденційності.
4.5. Замовник не має права надавати в оренду, продавати або будь-яким іншим способом надавати свій Обліковий запис у постійне або тимчасове, платне або безкоштовне, володіння й/або користування третім особам. Обліковий запис, що надається Замовникові на час використання ним Послуг, протягом усього терміну дії Договору й після його закінчення належить Виконавцеві.
4.6. Права на використання Облікового запису надаються Замовникові тільки на строк використання Замовником Послуг, за умови оплати цих Послуг.
4.7. Після закінчення дії Договору Виконавець має право ліквідувати Обліковий запис, який використовував Замовник, з усіма даними, які зберігалися в такому Обліковому записі.
5. ПРАВА, ОБМЕЖЕННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
5.1. Обов’язки Замовника:
5.1.1. Вчасно й у повному обсязі сплачувати Послуги Виконавцю відповідно до обраного Тарифного плану та вибраної Підписки.
5.1.2. За рахунок своїх сил і коштів забезпечити собі доступ до мережі Інтернет і наявність необхідного для цього обладнання.
5.1.3. Повністю дотримуватися й виконувати умови Договору й інших угод, що регулюють використання Послуг, Сервісів і Сайту.
5.2. Обов’язки Виконавця:
5.2.1. Якісно, вчасно й у повному обсязі надавати Послуги Замовникові.
5.2.2. Не пізніше, ніж за 24 (двадцять чотири) години попереджати Замовника про проведення профілактичних і ремонтних робіт, які впливають на доступність використовуваних Послуг шляхом відправлення відповідного попередження на адресу електронної пошти Замовника.
5.2.3. Зберігати конфіденційність даних Замовника, керуючись «Угодою про Конфіденційність», «Угодою Користувача», даним Договором й чинним законодавством.
5.2.4. Вчасно інформувати Замовника про зміну умов надання Послуг шляхом публікації такої інформації на Сайті й/або шляхом її відправлення на адресу електронної пошти Замовника.
5.3. Права Замовника:
5.3.1. Вимагати від Виконавця своєчасного та якісного надання Послуг відповідно до умов даного Договору.
5.3.2. Вчасно й у повному обсязі одержувати від Виконавця інформацію (у тому числі, у письмовій формі) щодо якості, вартості й порядку надання Послуг. При цьому консультування про порядок використання Сайту й Сервісів здійснюється Виконавцем через електронну пошту: info@getgrant.eu.
5.4. Права Виконавця:
5.4.1. У випадку прострочення оплати Послуг з моменту закінчення сплаченого періоду, а також у випадку порушення Замовником умов Договору й/або угод, що регулюють порядок використання Послуг, Сайту й Сервісів («Угода Користувача», «Угода про конфіденційність» і т.д.) і/або порушення чинного законодавства, Виконавець має право зменшити перелік Послуг або призупинити надання Послуг Замовникові шляхом блокування доступу Замовника до Облікового запису (аккаунту), Сайту, Сервісів. Виконавець письмово повідомляє Замовника за 3 (три) робочих дня (або в інший строк) до настання таких обмежень і блокування, із вказівкою причини такого блокування та, якщо це можливо, вказання умов, при яких доступ буде відновлений. У випадку припинення надання Послуг із причин, зазначених у даному пункті Замовник сплачує фактично зроблені Послуги.
5.4.2. По закінченню 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту блокування доступу Замовника до Облікового запису (аккаунту) Виконавець має право видалити Обліковий запис (аккаунт) Замовника та Інформаційні матеріали Замовника, що зберігаються в ньому.
5.4.3. При підвищених вимогах Замовника до функціональних, апаратних і інших ресурсів, які надаються в рамках Послуг, Виконавець залишає за собою право запропонувати Замовникові перехід на інший Тарифний план чи план підписки.
5.4.4. Виконавець має право залучати третіх осіб для виконання своїх зобов’язань за цим Договором. При цьому Виконавець залишається відповідальним за якість надаваних Послуг з урахуванням обмежень відповідальності, передбачених даним Договором.
5.4.5. Виконавець має право перевіряти надані дані для реєстрації нового Облікового запису (акаунту) на можливість недобросовісного використання сервісу.
5.4.6. Виконавець має право відмовити від реєстрації Облікового запису (аккаунту) за вказаними даними без пояснення причини у відмові.
5.4.7. Виконавець має право змінити, призупинити дію або припинити доступ по Сервісу та/або видалити будь-який вміст у будь-який час на власний розсуд і без попереднього повідомлення про вчинення таких дій.
5.5. Обмеження та зобов’язання, які покладаються на Замовника під час використання сервісу:
5.5.1. Не вчиняти дій, які прямо чи опосередковано порушують будь-який закон, статут, розпорядження чи правило будь-якої організації, яку Замовник представляє чи від імені якої відбулася реєстрація Облікового запису.
5.5.2. На весь час використання Сервісу, надавати тільки правдиву та точну інформацію.
5.5.3. Не використовувати будь-яку інтелектуальну власність, чи таку, яка може потенційно трактуватися як інтелектуальна власність, що може належати Виконавцю як свою чи вчиняти спроби привласнення інтелектуальної власності.
5.5.4. Не використовувати та не чинити намагань використання сторонніх сервісів чи сервісів власної розробки для сканування, зчитування або парсингу будь-якої сторінки, даних чи частини Сервісу в автоматичному чи ручному режимах роботи.
5.5.5. Не розповсюджувати несанкціоновану чи небажану рекламу серед інших користувачів Сервісу.
5.5.6. Не вчиняти дій для отримання вихідного коду чи інших даних Сервісу.
5.5.7. Не вчиняти жодних дій, щодо отримання несанкціонованого доступу до Сервісу, акаунтів Сервісу, даних серверів розміщення Сервісу.
5.5.8. Не вчиняти дій щодо створення необґрунтованого або непропорційно великого навантаження на інфраструктуру GetGrant (вхідний трафік на сайті), не перешкоджати, не перехоплювати та не експропріювати будь-яку систему, дані чи інформацію.
5.6. Порушення Замовником правил чи обмежень та зобов’язань цієї Угоди може призвести до обмеження використання/видалення акаунту, від імені якого було вчинено порушення, та усіх інших акаунтів, які асоційовані із користувачем чи організацією, яка вчинила порушення.
6. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ, ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ТА УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
6.1. Вартість Послуг згідно обраного Замовником Тарифного плану на момент укладання Договору зазначається на веб-сторінці https://getgrant.ua/prices/.
6.2. Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом безготівкового платежу на розрахунковий рахунок Виконавця.
6.3. Послуги надаються за умови внесення оплати в розмірі 100% за фактом надходження оплати на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою початку надання Послуг Виконавцем є день надходження коштів на розрахункових рахунок Виконавця від Замовника.
6.4. Мінімальний строк надання Послуг Замовникові, який є юридичною особою й здійснює оплату Послуг шляхом безготівкового перерахування коштів, становить 1 (один) місяць. У зв’язку з цим мінімальний платіж такого Замовника повинен становити не менше одномісячної вартості Послуг. Виконавець починає надання Послуг тільки після одержання повної сплати за даний період.
6.5. Замовник здійснює оплату Послуг шляхом перерахування коштів на рахунки Виконавця, за допомогою веб-сторінки Сайту, де потрібно увійти у свій «Обліковий запис (аккаунт)» – «Pricing plans» – «Subscibe».
6.6. Зарахування коштів у рахунок оплати Послуг відображується в розділі Billing Information Замовника.
6.7. Послуги надаються за умови наявності позитивного балансу на Особистому рахунку Замовника. Замовник зобов’язаний самостійно стежити за настанням негативного балансу на своєму Особистому рахунку. Сервіс автоматично повідомляє Замовника про негативний баланс за 7 (сім) та за 1 (один) календарні дні до моменту його виникнення шляхом відправлення електронного повідомлення на адресу електронної пошти Замовника.
6.8. Виконавець має право в однобічному порядку змінювати вартість Послуг і Тарифні плани. Змінена вартість Послуг і Тарифні плани починають діяти з дати, зазначеної в письмовому повідомленні Виконавця. Зміна вартості Послуг і Тарифних планів не застосовується до вже оплачених Замовником Послуг.
6.9. У випадку незгоди Замовника зі зміною вартості Послуг і/або Тарифних планів, Замовник зобов’язаний протягом 7 (семи) днів з моменту направлення Виконавцем інформації про зміни, письмово повідомити Виконавця на електронну пошту info@getgrant.eu про свою незгоду. У випадку недосягнення згоди між Сторонами про зміни умов Договору, Договір вважається розірваним.
6.10. При здійсненні оплати Замовник зобов’язаний вказувати в платіжному документі свій Тарифний план і назву свого Облікового запису (аккаунту), який наданий йому при реєстрації. Якщо в призначенні платежу, здійсненого Замовником і зарахованого на розрахунковий рахунок Виконавця, не зазначений Обліковий запис (аккаунт) Замовника, Виконавець має право не надавати Послуги до моменту підтвердження Замовником даної оплати в рахунок конкретного Облікового запису (аккаунту).
6.11. Послуги вважаються сплаченими для того Облікового запису (аккаунту), який зазначений у призначенні платежу, незалежно від того, хто зробив сплату.
6.12. Замовник самостійно відповідає за правильність здійснюваних ним платежів. У випадку зміни банківських реквізитів Виконавця, нові реквізити можуть бути доведені до відома Замовника шляхом направлення відповідного письмового повідомлення. З моменту направлення Виконавцем письмового повідомлення про зміну платіжних реквізитів Замовник самостійно відповідає за платежі, здійснені по попереднім банківським реквізитам.
6.13. Датою сплати Послуг вважається дата зарахування коштів на поточний розрахунковий рахунок Виконавця.
6.14. Протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту несплати Замовником за використання послуг GetGrant сервісу, Обліковий запис (аккаунт) Замовника та Інформаційні матеріали, що зберігаються в ньому, зберігаються за Замовником. По закінченню цього строку, Виконавець має право знищити Обліковий запис (аккаунт) Замовника та Інформаційні матеріали, що зберігаються в ньому.
6.15. Замовник самостійно несе відповідальність за правильність здійснених ним платежів.
6.16. З моменту оплати послуг сервісу, Замовник отримує повний доступ до інформаційної бази даних Сервісу, що вважається повним наданням послуги. Повернення коштів за надану послугу не здійснюється.
7. ПОРЯДОК ЗДАЧІ-ПРИЙМАННЯ НАДАНИХ ПОСЛУГ
7.1. У випадку необхідності, за ініціативою однієї зі Сторін, по закінченню облікового періоду надання Послуг Сторонами може бути складений Акт здачі-приймання наданих Послуг.
7.2. У разі складання Акту Замовник зобов’язаний прийняти надані Послуги, підписати акт і повернути його другий екземпляр Виконавцеві не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту одержання, або в той самий строк надати Виконавцеві мотивовану відмову від підписання Акту, направивши її в письмовій формі на електронну адресу Виконавця: info@getgrant.eu.
7.3. Замовник відповідає за несвоєчасне підписання й передачу Виконавцеві актів здачі-приймання наданих Послуг.
7.4. Доставка Замовникові підписаних Виконавцем документів проводиться за рахунок і засобами Замовника. Доставка Виконавцеві підписаних Замовником документів проводиться за рахунок і засобами Замовника.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. Сторони розуміють специфіку обробки й передачі даних у мережі Інтернет, тому погоджуються, що Виконавець не несе відповідальності за неможливість надання Послуг по незалежним від нього причинам, включаючи, але не обмежуючись в результаті збоїв у роботі програмно-апаратних комплексів третіх осіб і/або каналів передачі даних, що не належать Виконавцеві.
8.2. Виконавець не несе відповідальності за будь-які збитки й неодержану вигоду, пов’язану з використанням Послуг Замовником.
8.3. Виконавець не несе відповідальності за зміст будь-яких даних і Інформаційних матеріалів, які створюються, обробляються, передаються й отримуються Замовником або іншими користувачами Сайту й не відшкодовує будь-які збитки, нанесені такими даними, їхнім змістом і використанням.
8.4. У випадку якщо Замовникові стало відомо про порушення будь-якою іншою особою умов даного Договору, «Угоди Користувача», «Угоди про конфіденційність» або будь-якої іншої угоди з Виконавцем, Замовник зобов’язаний негайно повідомити Виконавця про такі порушення й вжити необхідних заходів, у межах своєї компетенції, для припинення таких порушень.
8.5. У випадку, якщо безперервний строк порушення надання Послуг перевищує 15 (п’ятнадцять) календарних днів, Замовник має право розірвати даний Договір в однобічному порядку й вимагати повернення вартості ненаданих або наданих неналежним чином Послуг.
8.6. Замовник відповідає за схоронність своїх Даних авторизації й за документально підтверджені збитки, заподіяні Виконавцеві в результаті санкційованого або несанкційованого одержання й використання Даних авторизації Замовника будь-ким. У випадку крадіжки Даних авторизації (Логіна й Пароля) Замовника, Замовник має право направити на адресу Виконавця письмову заяву про зміну Пароля з обов’язковим додатком до заяви відповідного фінансового документа, який підтверджує оплату Послуг на дату зміни Пароля.
8.7. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за цими Умовами Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
8.8. Замовник зобов’язується не порушувати і не намагатися порушувати положення цих Умов. Якщо Виконавець на свій розсуд визначить, що Замовник порушив або намагався порушити ці Умови, доступ Замовника до Сайту може бути припинений. Виконавець може обмежити доступ Замовника до Сервісу, заблокувати або видалити Обліковий запис (аккаунт) у зв’язку із порушенням даного Договору.
9. ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
9.1. Всі компоненти Сервісу в цілому належать Виконавцю й охороняються законодавством у сфері захисту прав інтелектуальної власності.
9.2. Використання в комерційних цілях будь-яких матеріалів або елементів Сервісу без письмового дозволу Власника сервісу суворо заборонене.
9.3. Копіювання чи будь-яке інше поширення матеріалів отриманих на вебсайті Виконавця заборонено.
10. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
10.1. Ці Умови та відносини між Сторонами регулюються законодавством України.
10.2. Всі спори, які можуть виникнути в зв’язку з цими Умовами, у тому числі будь-які питання стосовно їхнього виконання, укладення, дійсності чи розірвання, Сторони будуть намагатися вирішити шляхом переговорів.
10.3. Замовник погоджується, що для цілей вирішення спорів між Сторонами ефективним і обов’язковим для використання засобом комунікації є листування з Замовником за електронною адресою та/або телефоном.
10.4. Усі протиріччя між Сторонами щодо виконання даного Договору, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Сторони встановлюють обов’язкову досудову форму врегулювання суперечок шляхом пред’явлення претензії відповідно до чинного законодавства країни Виконавця.
10.5. До розгляду Виконавцем приймаються тільки ті претензії щодо Послуг, які заявлені Замовником у письмовій формі та з дотриманням строків позовної давності, що встановлені чинним законодавством країни Виконавця. Строк розгляду претензій Замовника становить не більш 30 (тридцяти) календарних днів з моменту її одержання Виконавцем.
10.6. З метою врегулювання технічних питань, при визначенні провини Замовника в результаті його неправомірних дій при використанні Послуг, Сайту, Облікового запису (аккаунту) й/або мережі Інтернет, Виконавець має право самостійно залучати компетентні організації як експертів.
10.7. Сторони прийшли до згоди, що при розгляді суперечок, Сторони мають право надавати як докази роздруківку електронних листів (email), зі збереженою службовою технічною інформацією в них (заголовках). У випадку, якщо службова технічна інформація (заголовки) відсутня, такий лист не є доказом. Оригінальність заголовків електронного листа підтверджується незалежними експертами або Інтернет-сервіс-провайдером, за допомогою якого був відправлений відповідний електронний лист.
10.8. У разі, якщо Сторони не дійдуть згоди щодо спору протягом 30 (тридцяти) календарних днів, спір передається на розгляд до компетентного суду відповідно до законодавства України.
10.9. Із усіх питань, не врегульованих Договором, Сторони будуть керуватися чинним законодавством країни Виконавця.
11. ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
11.1. У жодному разі Виконавець (та його філії) не несе відповідальності перед вами або будь-якою третьою стороною за будь-який втрачений прибуток або будь-який непрямий, побічний, випадковий, спеціальний або інший збиток, що виникає унаслідок цих Умов або використання чи неможливість використання послуг Сервісу (враховуючи веб-сайт чи вміст) або оголошення третіх осіб, навіть якщо нас повідомили про можливість таких збитків. Доступ до використання послуги Сервісу та оголошень третіх сторін здійснюється на ваш власний ризик, і ви несете цілковиту відповідальність за будь-який збиток вашій комп’ютерній системі чи втрату даних унаслідок цього.
11.2. Попри все, що міститься у цьому договорі, ви погоджуєшся, що сукупна відповідальність Виконавця перед вами за будь-якими претензіями, що виникають унаслідок використання Сервісу, контенту або послуг, обмежується сумами, які ви сплатили Виконавцю через Сервіс за послуги. Обмеження збитків, що описані вище, є фундаментальними елементами основи Умов між вами і Виконавцем.
11.3. Деякі юрисдикції не дозволяють обмеження або виключення відповідальності за випадкові побічні збитки, тому вищевказане обмеження або виняток може не стосуватися вас і ви також можете мати інші юридичні права, які скасовуються у різних юрисдикціях.
12. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
12.1. Договір набуває чинності з моменту реєстрації Замовником Облікового запису (аккаунту) на Сайті і діє протягом усього строку, коли Виконавець надає Послуги, а Замовник їх сплачує, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.
12.2. Дія Договору також припиняється у випадку:
12.2.1. розторгнення Договору за згодою Сторін;
12.2.2. відмови Замовника від Послуг, про яку він повинен сповістити Виконавця за 5 (п’ять) календарних днів до дати припинення дії Договору, шляхом відправлення повідомлення на адресу електронної пошти Виконавця;
12.2.3. відмови Виконавця від надання Послуг, після закінчення терміну дії Договору, шляхом відправлення повідомлення про розторгнення Договору на адресу Замовника не пізніше 30 (тридцяти) днів до закінчення терміну дії Договору;
12.2.4. з ініціативи однієї зі Сторін у випадку грубого й/або систематичного порушення іншою Стороною умов Договору.
13. ДОДАТКОВІ УМОВИ
13.1. Замовник підтверджує, що на момент підписання Договору він ознайомлений і повністю згоден при використанні Послуг і Сайту виконувати умови «Угоди про конфіденційність» і умови «Угоди Користувача».
13.2. Сторони встановили, що назви глав (статей) Договору призначені винятково для зручності користування текстом Договору і буквального юридичного тлумачення не мають.
13.3. Сторона, у якої відбулися зміни в контактних даних (поштова, юридична адреси, телефон, банківські реквізити, склад контактних осіб і інші дані, які можуть вплинути на виконання умов Договору) зобов’язана проінформувати про цей іншу Сторону протягом 15 (п’ятнадцяти) днів з моменту таких змін.
13.4. Кожна зі Сторін зобов’язана забезпечити конфіденційність отриманої при виконанні Договору технічної, комерційної або іншої інформації, що надає цінність через її невідомість іншим особам, і вжити заходів по нерозголошенню такої інформації. У випадку розірвання Договору передача зазначеної інформації третім особам, її опублікування або розголошення яким-небудь іншим способом можливі тільки по письмовому дозволі іншої Сторони, незалежно від причин і строку припинення Договору.
13.5. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цим Договором, якщо це невиконання виявилося наслідком обставин непереборної сили, що виникли після укладання Договору в результаті подій надзвичайного характеру, які сторони не могли ні передбачити, ні запобігти розумними заходами (форс-мажор). Сторони зобов’язуються інформувати один одного протягом 3 (трьох) днів з моменту настання даних обставин.
14. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
14.1. Сторони погодили використання електронно цифрового підпису (ЕЦП) у документообігу в межах виконання цього договору.
14.2. Замовник має право припинити дію цих Умов в односторонньому порядку в будь-який час шляхом видалення свого Облікового запису. Для видалення Облікового запису Замовнику потрібно надіслати лист із відповідним запитом на електронну пошту Виконавця.
14.3. Виконавець має право припинити дію цих Умов в односторонньому порядку в будь-який час.
14.4. Виконавець має право вносити зміни або доповнення до цих Умов в будь-який час без будь-якого спеціального повідомлення, розмістивши нову редакцію Умов у відповідному розділі Сервісу. Нова редакція Умов набуває чинності з моменту її розміщення в Сервісі, якщо інше не передбачено новою редакцією Умов. Замовник повинен періодично переглядати актуальні Умови. Якщо після спливу 5 (п’яти) календарних днів після внесення змін Замовник продовжує використовувати Сервіс, то це означає, що Замовник повністю і беззастережно погоджується із такими змінами.
14.5. Усі запити щодо використання Сервісу, зокрема ті, що передбачені цими Умовами, повинні надсилатися Виконавцю на таку адресу електронної скриньки: info@getgrant.eu.
Затверджено: 15 серпня 2023 року
Змінено: 28 липня 2024 року